My post thumbnail

5 דברים שחייב לדעת על קידום אורגני

קידום אורגני – כלומר ביצוע פעולות שונות שמטרתן העלאת הציון שהאתר מקבל מגוגל ומשאר מנועי החיפוש בדרך למקומות הראשונים בחיפושים רלוונטיים – הוא במקרים רבים הבסיס של השיווק באינטרנט, כך שחשוב שכל בעל עסק יבין במה מדובר, ובפרט ידע את 5 הדברים הבאים:

קידום אורגני – עיצוב חווית משתמש

בעבר מקדמי אתרים חשבו בעיקר על דרכים לשכנוע מנועי החיפוש כי מדובר באתר מצוין, ועל כן הגולשים לא זכו לתועלת אמיתית.

החברות שמפעילות מנועי חיפוש הפופולריים, על-מנת להישאר רלוונטיות, עדכנו את האלגוריתמים לפיהם הן מדרגות את האתרים כך שתהיה חשיבות גבוהה יותר למה חושבים הגולשים על כל אתר.

בהתאם חשוב להשקיע ב”עיצוב חווית משתמש”: תוכן איכותי, ניווט נוח ואינטואיטיבי, קונספט ויזואלי שתורם אף הוא לנוחות השימוש באתר וצעדים נוספים שמטרתם הבטחת שביעות הרצון של הגולשים בדרך להפיכתם ללקוחות העסק.

לא להסתבך עם גוגל

ישנם מקדמי אתרים שעדיין נוקטים בשיטות מיושנות שמבוססות על התאמה למנועי חיפוש ולא לגולשים – שיטות שאינן תורמות לקידום אורגני ואף עלולות להזיק לו, שכן בעקבות העדכונים הנ”ל באלגוריתמים האתר שלכם עלול להיענש.

קידום אורגני – חיפושים מקומיים

מגמה בולטת נוספת בתחום הקידום האורגני היא מתן תשומת לב רבה יותר לחיפושים מקומיים – למשל “השכרת אופניים בירושלים” או אפילו “פיצה בדיזינגוף” – שכן בעידן הסמארטפונים יותר ויותר חיפושים הם כאלה, מה גם שבמקרים רבים מנועי החיפוש מזהים את מיקומו הגיאוגרפי של הגולש ומתאימים את התשובות לחיפוש גם לפי פרמטר זה.

זנב ארוך

חיפושי “זנב ארוך” הם חיפושים עם מספר מילים גדול יחסית, לדוגמה “מסעדה עם תפריט טבעוני פתוחה בשבת”.

קידום האתר גם על סמך ביטויים שכאלה עשוי להוביל להופעה במקומות גבוהים בחיפושים רלוונטיים במיוחד.

ידידותיות למובייל

יותר ויותר גולשים משתמשים בימינו בסמארטפונים, וחשוב מאוד להתאים את האתר לכך.

גם מנועי החיפוש מייחסים משקל הולך וגדל למידת התאמת האתרים למסך קטן יחסית ולהעדפת מידע תמציתי ומדויק.

לקבלת הצעת מחיר ובניית אסטרטגיית קידום ומיתוג מותאמת לעסק שלכם בחינם השאירו פרטים.

שתף עם החברים שלך: