My post thumbnail

לוקחים את האתר לרופא – הקשר בין בדיקת אתרים לחסכון של אלפי שקלים

בדיקת אתר אינטרנט – אתר אינטרנט תקין ואפקטיבי במיוחד ימשוך אליו גולשים רבים שחלקם מן הסתם יהפכו גם ללקוחות של העסק שלכם.

אתר שיש בו פגמים שונים או שאינו מותאם באופן מושלם להעדפות הגולשים לא ימצה את הפוטנציאל שלו ועלול אף ליצור לעסק שעומד מאחוריו תדמית שלילית – שעלולה להוביל לנזקים חמורים ואף בלתי הפיכים. אתר "בריא", לעומת זאת, יחסוך לכם השקעות נרחבות בשיווק.

בדיקת אתר אינטרנט – קודם כל קוד תקין

אחד מכלי העבודה הבסיסיים של כל "רופא אינטרנט" נקרא W3C Code Validator.

הכלי פותח ע"י איגוד האינטרנט העולמי, והוא מאפשר לאתר תקלות שונות באתר שלכם וכמובן לפתור אותן בקלות וביעילות, כך שלגולשים שיגיעו אליכם תובטח חווית משתמש איכותית במיוחד ללא שום תקלום.

בפרט חשוב לוודא שאין באתר לינקים "שבורים" – קישורים שלא מובילים לשום מקום או לדף לא נכון, וגורמים לגולשים עוגמת נפש ואף כעס עליכם מכיוון שהם אינם יכולים לגלוש ולקבל את המידע מאתר האינטרנט שלכם בצורה תקינה.

התאמה לגלישה דרך הסלולר

מרכיב חשוב אחר של בדיקת אתרים הוא בחינת מידת ההתאמה של האתר לגלישה דרך הסלולר.

הסמארטפונים חוללו מהפכה של ממש בכל הקשור לגלישה באינטרנט, וכיום יותר ויותר אנשים חווים את האתרים השונים דרך טלפון סלולרי ומסך קטן יחסית.

אתרים שאינם מותאמים גם לאופן גלישה זה גורמים לגולשים רבים לנטוש אותם במהירות, ובנוסף הציון שלהם בגוגל נמוך יחסית, שכן גם מנוע החיפוש הפופולרי ביותר בעולם מייחס חשיבות רבה להתאמת אתרים לסלולר.

זמן טעינה

בדיקת אתרים שמבוצעת בקפידה בוחנת גם את זמן הטעינה שלהם – לרוב הגולשים אין סבלנות להמתין שניות ארוכות עד שהאתר יעלה, ועל כן כדאי לנקוט באמצעים שונים כדי להבטיח טעינה מהירה (שמשפיעה גם על ציון האיכות של האתר במנועי החיפוש השונים).

בדיקת אתר אינטרנט – ציון האיכות של כל דף

בדיקת אתר אינטרנט יכולה גם לספק לכם מידע יקר ערך אודות ציון האיכות של כל אחד מהדפים באתר, כך שתוכלו לייעל את קידום האתר ולחסוך כסף רב.

לקבלת הצעת מחיר ובניית אסטרטגיית קידום ומיתוג מותאמת לעסק שלכם בחינם השאירו פרטים.

שתף עם החברים שלך: