מדריך נבוכים – מהו קידום ואיך הוא משדרג את העסק שלך

מדריך נבוכים – מהו קידום ואיך הוא משדרג את העסק שלך

קידום אתרים מהווה בימינו חלק בלתי נפרד מכל אסטרטגיית שיווק של כל עסק חפץ חיים, שכן הוא מרחיב – לעתים במידה דרמטית – את מאגר הלקוחות של העסק.

בנוסף מעניק תהליך הקידום הזדמנות להתבוננות חיצונית אל העסק,

ובזכותה ניתן לשפר את דרכי ההתנהלות באופן כללי ולהעלות את העסק על מסלול צמיחה מואצת אשר יעלה את היקף הריווחיות בצורה מדהימה.

קידום אפקטיבי מתחיל באפיון מדויק

תהליך קידום אפקטיבי באמת מבוסס על אפיון מדויק של העסק ובהתאם של האתר.

האפיון מעניק לבעלי העסק אפשרות להבין טוב יותר מהם הערכים המנחים אותו, מיהו קהל היעד העיקרי, מהן החוזקות ואיך לנצל אותן,

איפה נמצאות נקודות התורפה וכיצד להתמודד איתן ועוד – כל אלה מהווים לא רק בסיס לקידום האתר אלא גם לשדרוג ניכר של העסק כולו.

קידום אתרים – מהו קידום אורגני ומהו קידום ממומן?

קידום – כלומר כלל הפעולות המתבצעות במטרה למקסם את מספר הגולשים,

ובפרט את אלה המהווים לקוחות פוטנציאליים, המגיעים לאתר – מורכב משני חלקים:

קידום אורגני (SEO) וקידום ממומן (PPC).

מטרת הקידום האורגני היא לשפר את הציון שמעניקים מנועי החיפוש ובראשם גוגל לדפים השונים באתר כך שיופיעו במקומות גבוהים יותר בתוצאות חיפושים רלוונטיים,

ובהתאם הסיכוי שהגולשים יבחרו להיכנס לאתר יגדל משמעותית.

קידום ממומן פירושו פרסום מודעות שמנסות לשכנע את הגולשים ללחוץ עליהן.

אופציה זו מתאימה בעיקר במקרים שבהם רוצים למשוך אל האתר תנועה רבה באופן מיידי.

מה כולל קידום אתרים?

* אופטימיזציה של אתר האינטרנט: איתור תקלות וסילוקן, העשרה בתכנים בעלי ערך אמיתי לגולשים,

הבטחת זמן טעינה מהיר, התאמה לגלישה דרך סלולר ושאר מכשירים ועוד.

* יצירת פרופיל קישורים איכותי: לינקים מאתרים רלוונטיים לתחום פעילותו של העסק אל האתר,

במטרה להעלות את ציון האיכות שלו במנועי החיפוש.

שיווק ברשתות חברתיות

הרשתות החברתיות השונות הפכו עם השנים גם לאפיק שיווקי אפקטיבי מאוד שיכול להניע כמות גולשים

אדירה ישירות אל אתר האינטרנט שלך כאשר מבצעים את פעולות השיווק והמיתוג כהלכה,

ובימינו כמעט כל עסק ייתרם מאוד מנוכחות מושכלת ברשתות הרלוונטיות עבורו.

כתבות מומלצות נוספות