כתיבת תוכן איכותי והשפעתו על האתר שלך

כתיבת תוכן איכותי והשפעתו על האתר שלך

כתיבת תוכן איכותי – אחת האקסיומות היותר מפורסמות בעולם האינטרנט היא ש”התוכן הוא המלך” –

ואכן לא ייתכן אתר אפקטיבי באמת ללא תוכן ברמה גבוהה.

איך משפיע התוכן על האתר שלך?

תוכן איכותי ממתג את האתר שלך כאיכותי ואת העסק ככזה שכדאי להפוך ללקוח שלו, שהרי אם התכנים של האתר איכותיים סביר להניח שגם

השירותים או המוצרים שמציע העסק איכותיים ומספקים מענה מוצלח לצורך אמיתי.

למיתוג שכזה ערך עצום, בפרט בתחומים המתאפיינים בתחרות עזה ושמחייבים את העסק לבדל עצמו מהמתחרים.

כיצד כתיבת תוכן איכותי מושך אליך גולשים נוספים?

תוכן בעל ערך אמיתי לגולשים גורם להם להישאר זמן רב יותר באתר שלך וכן לבקר ביותר דפים

בו ומעורר אצלם דחף ליצור קשר ולהזמין את המוצר/שירות שבית העסק מציע,

פרמטרים שגוגל מייחס להם חשיבות רבה בקביעת ציון האיכות של הדפים השונים בכל אתר ואתר.

בנוסף לשיפור הדירוג, תוכן איכותי גורם לגולשים להעביר אותו הלאה – ע”י שיתוף ברשתות חברתיות רלוונטיות,

ע”י שליחת לינק למכרים שלהערכתם הם ייתרמו ממנו וגם מפה לאוזן.

כל השיתופים מושכים קהל נוסף לאתר שלך, ומרחיבים את מאגר הלקוחות הפוטנציאליים של העסק.

כתיבת תוכן איכותי – איך ליצור תוכן איכותי?

כדי ליצור תכנים בעלי ערך של ממש עבור קהל היעד הרלוונטי, כדאי קודם כל להבין מיהם הלקוחות האופטימליים עבור העסק ואז לנסות להיכנס

לראש שלהם ולהבין מה מעניין אותם, עם אילו בעיות הם מתמודדים, מה חשוב להם לקבל ממך

ומה יגרום להם לייחס לעסק שלך את הערכים הרצויים מבחינתך.

יצירת תכנים על בסיס תשובות מדויקות ומפורטות ככל האפשר לשאלות הנ”ל תבטיח שהגולשים יאהבו אותם ואת העסק שלך.

מה לגבי מילות מפתח?

מנוע חיפוש גוגל מייחס חשיבות לא רק להתנהגות הגולשים באתר שלך אלא גם למילות המפתח הרלוונטיות ועל כן חשוב לשלב אותן בתכנים השונים.

חשוב להקפיד על מינונים סבירים ועל שילוב טבעי של אותם ביטויים בטקסטים על-מנת לא להרתיע את הגולשים

ולא להכעיס את מנועי החיפוש בפעולות שייראו וייתפסו בעיניי מערכת מנוע החיפוש כספאם.

כתבות מומלצות נוספות