My post thumbnail

כל מה שרצית לדעת ולא העזת לשאול על SEO

מה זה SEO?

SEO – הינו ראשי תיבות של המונח Search Engine Optimization.
בעברית מקובל להשתמש ב”קידום אתרים אורגני”.

למה כדאי להשקיע באופטימיזציה?

קידום אתרים אורגני, כשהוא מבוצע באופן מקצועי כמובן, משפר את דירוג האתר בגוגל ובשאר מנועי החיפוש, ובכך חושף אותו לעיני גולשים רבים יותר.

בנוסף הוא מגדיל במידה ניכרת את הסיכוי שהגולשים אכן ייכנסו לאתר, שכן אינספור מחקרים הוכיחו כי אחוזי ההקלקה על אתר שמופיע באחד מ-3 המקומות הראשונים בתוצאות החיפוש גבוהים במיוחד.

מה כולל SEO?

עבור כל אתר ישנו תמהיל שונה של פעולות שכדאי לבצע, בהתאם לתחום הפעילות של העסק, אופיו, מבנה האתר, מיקומו ביחס למתחרים בתחילת התהליך ועוד.

באופן עקרוני הוא כולל שני מרכיבים עיקריים: אופטימיזציה של האתר, הן מבחינה טכנית והן מבחינה תוכנית, ויצירת לינקים מאתרים אחרים – רלוונטיים לתחום שבו עוסק האתר ושבמקביל נתפשים ע”י גוגל ושאר מנועי החיפוש כאיכותיים – שיובילו לדפים השונים באתר המקודם.

בנוסף, בלא מעט מקרים, יכלול ה-SEO גם פעילויות שונות ברשתות חברתיות.

איך לבחור בחוכמה חברה לקידום אתרים?

בהקשר של SEO חשוב להבין כי אנשי מקצוע מיומנים ומהימנים לא יספקו הבטחות דוגמת “מקום ראשון תוך 3 חודשים” וכו’, שכן קידום אתרים הוא תהליך שמושפע מפרמטרים רבים שלא על כולם יש לנו שליטה – למשל מידת ההשקעה של המתחרים שלנו בקידום.

יחד עם זאת SEO מבוצע היטב מגדיל את נפח התנועה באתר ובסופו של דבר גם מרחיב את מאגר הלקוחות של העסק.

מה הדבר הכי חשוב שצריך לדעת על SEO?

המגמה הבולטת ביותר בתחום הקידום היא לחשוב כל הזמן מה מחפשים הגולשים (למרות המונח Search Engine Optimization שמשמעותו אופטימיזציה עבור מנועי חיפוש).

בהתאם חשוב קודם כל לאפיין את קהל היעד של העסק ושל האתר, לזהות את הצרכים האמיתיים שלו – ובהתאם לכך ליצור תכנים בעלי ערך עבורו.

לקבלת הצעת מחיר ובניית אסטרטגיית קידום ומיתוג מותאמת לעסק שלכם בחינם השאירו פרטים.

שתף עם החברים שלך: