My post thumbnail

המדריך למסעות פרסום ע”י קידום ממומן

קידום ממומן – אחת הדרכים האפקטיביות ביותר במקרים מסוימים למשוך את קהל היעד שלכם אל האתר שבניתם היא קידום ממומן (ואשר מוכרת גם בשם PPC – ראשי התיבות של הביטוי Pay Per Click).

מה הכוונה ב”קידום ממומן”?

העיקרון של הקידום הממומן פשוט: אתם מציגים מודעה (תמציתית) וכל גולש שמקליק עליה מגיע אל האתר שלכם.

תמורת אותה הקלקה אתם משלמים סכום כסף מסוים למי שפרסמתם אצלו את המודעה – ברוב המקרים גוגל או פייסבוק.

היתרונות של הקידום הממומן

היתרון העיקרי של קידום אתרים ממומן הוא המידיות:

אם קידום אתרים אורגני (SEO) מחייב התאזרות בסבלנות עד שמתחילים לקטוף את הפירות, הרי שקמפיין PPC שמבוצע היטב ימשוך אליכם גולשים כבר מהרגע הראשון.

עוד יתרון הוא האפשרות לפלח במדויק את הגולשים שבפניהם תופיע המודעה שלכם, ובנוסף תוכלו לבחון בכל נקודת זמן את מידת האפקטיביות של הקמפיין וכך לשפר אותו בזמן אמת – כך שבסה”כ תזכו ליחס עלות תועלת משתלם מאוד.

החיסרון הבולט

אתר שמופיע במקום גבוה בתוצאות החיפוש נתפש ע”י הגולשים כאיכותי ומוביל בתחומו, ואילו מודעה אינה מקנה לעסק מוניטין שכזה.

יחד עם זאת אם הקמפיין מבוצע בצורה חכמה ניתן למזער את התנגדות הגולשים לפרסומות ולמשוך אותם לאתר.

איפה כדאי לבצע קידום ממומן?

האפשרות הבולטת ביותר היא גוגל אדוורדס, כך שהמודעה שלכם תוצג בתוצאות חיפוש רלוונטיות במנוע החיפוש הפופולרי ביותר בעולם.

אופציה נוספת היא פייסבוק, גם אם חלק מהמשתמשים בה מסתייגים מהפרסומות ההולכות ומתרבות.

כיצד נקבע התשלום עבור כל הקלקה?

ישנם מספר פרמטרים הקובעים את המחיר לקליק, כשבכל מקרה אתם מחליטים מהו המחיר המקסימלי שאתם מוכנים לשלם עבורו וכן מהו גובה התקציב היומי הכללי.

על מה חשוב להקפיד כשיוצרים מודעה?

קמפיין קידום ממומן חייב להיות תמציתי מאוד, לכלול הנעה לפעולה (חשוב מאוד!) וכן להפנות את הגולשים שמשתכנעים ומקליקים על המודעה לדף הכי רלוונטי עבורם באתר שלכם.

לקבלת הצעת מחיר ובניית אסטרטגיית קידום ומיתוג מותאמת לעסק שלכם בחינם השאירו פרטים.

שתף עם החברים שלך: